درد زایمان طبیعی قابل تحمله؟

۲۱ پاسخ

بدن تا بدن فرق داره ب نظرم

بله خیلی سخته اصلا دردش قابل تحمل نیست مخصوصا اخراش

اااااای بی نگی 😅ولی بهتر از سزارینه

اره مخصوصا با آمپول ایپدورال عالی بود یعنی😇😇

دردش وحشتناکه بعد چهار سانت درد میاد برات ی چیزی ورزش توپ بازی خیلی کمک می‌کنه زود زایمان کنی سقط جنین دردش بیشتر از زایمانه برای چند ساعت درد می‌کشی ولی تا بچه میاد بیرون انگار هیچ دردی نکشیدی من بچه اولم بدون تجربه بدون ورزش 14ساعت درد کشیدم بچه دومم خیلی ورزش کردم تو زایشگاه 5ساعت طول کشید

خیلی راحته اصن فقط نهایتا مثل اینکه ماشین سنگین داره از روت رد میشه له میشی😅😂

بدن با بدن فرق داره
ولی اگه قابل تحمل نبود چجوری ماها زایمان کردیم

من یه سانت باز شدم تو دو شب سه باز معاینه م کردن چون بچه تکون نمیخورد
دیدم دردم داره شروع میشه اینقد درد داشت ۲۰ برابر درد پریودی
که زیر دل کمر میگیره که نمیتونی نفس بکشی رفتم سزارین اختیاری
الان خدارو شکر همه چیز عالی بوده

نه خیلیی سخته ازمن جوری بود ک از بچه هم متنفرشده بودم و بعدهم بخاطر بخیه هام دستمو میگرفتن ک راه برم بخاطر همین زایمان دوممو رفتم سزارین و عالی بود ده درصد طبیعی هم درد نداشت برام البته دکترم میگفت چون طبیعی زایمان کردی سزارین برات هیچه دردش

بستگی به طاقت درد خودت داره من از 8سانت به بعد امونم بریده بود وموقعی بچه داشت میومد بیرون چون زایمان دومم بود نبریده بودن خودش داشت پاره میشد زجه میزدم😢

خواهر اگه قابل تحمل نبود که نمیتونستیم بزاییم 😂
سخته ولی قابل تحمله نگران نباش

برای من در حد یه دل درد معمولی

اره عالیه

اره واقعا

وایییییی من دوسانت بودم داشتم گریه میکردم از درد دیگع حالا یهو اورژانسی سزارین شدم بعد همش خداروشکر میکردم ک اون دردا بیشتر نشد

قابل تحمل نیست گولم نخور
هزارتا مشکل میگیری کمر درد افتادگی رحم بواسیر بخیه های اون پایین که جرت میدن تا خوب شی یبوست کمردرد استخون درد برا من که انقدر بد بود حالا نمیدونم سزارین بهتر باشه یا طبیعی بدن با بدن فرق داره
تازه واژنتم گشاد میشه شاید بیرونی واژنتو بخیه کنن ولی در طول لوله گشاد میشه

آره همون لحظه سخته بعدش اصلا دردا یادت نمیمونن

نه ولی بدن مادر خدا دادی تحمل میکنن

نه اگر شرایطش داری برو سزارین خودتو زجر نده

قابل تحمل نیست ولی پایانش خیلی زیباست و از سز به نظرم خیلی بهتره

من ک توکلاس امادگی زایمان بم‌گفت دردش مث ژل تزریق کردن تولبه😂

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد