برای من تا ۶سانت .ب ۷سانت ک رسیدم میخاستم از درد جیغ بزنم ب زور جلوی خودمو میگرفتم
من تا ۳ سانت ک معاینه کردن دردش هیچی بود خیلییی کم بوود
من خودم رفتم بیمارستان ۴ سانت بودم اصلا درد نداشتم.تا ۶ سانتم قابل تحمله بعدش یکم سخته
تا 4 سانت بعدش اگه اپیدورال بزنی دیگ درد نداری
من دختر اولم ۳ سانت درد شدیدی داشتم
دختر دومم ۴ سانت بودم هنوز درد نداشتم
برای من تا ۶ سانت قابل تحمل بود
بستگی به واکنش بدنت و آستانه تحمل دردت داره
مال من تا ۴
من از ساعت ۶صبح تا ۵عصر تحمل کردم بیشتر این نتونستم دیگه برام بیحسی زد دوساعت بعدش بچم دنیا اومد
برای من تا ۶ سانت قابل تحمل بود
بعدش با وان آب گرم قابل تحمل بود
4سانت
بدن با بدن فرق داره من اینجا تجربه ای خوندم از مادری که تا هشت سانت خونه درد کشید تجربه ای هم خوندم دو سانت رفت بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.