۹ پاسخ

احتمالا داره دهانه رحمت باز میشه

برا منم اینجوری بود تا پنج اینا درد میومد می‌رفت تشخیص نمی‌دادم درد زایمانه ک رفتم بیمارستان گفتن پنج سانت باز

منم عصر داشتم ولی فقط یکبار و دراز کشیدم درست شد

من الان همینم😩🥲

چند هفته ایی دقیقا

برو بیمارستان

منم همینجوری بودم رفتم گفتن ۴سانت باز شدی و زایمان کردم 😆

وای عزیزم داره میاد

اگه منظم میگیره و ول میکنه برو بیمارستان

سوال های مرتبط