۱۲ پاسخ

قابل تحمله تا چهارسانت ، از پنج سانت ب بالا غیر قابل تحمله ولی تحملت میاد و اتفاقا از پنج سانت زووود میگذره و بعد زایمان همه چیز تموم میشه و فراموش میشه

قابل تحمل که هست
وگرنه نسل بشریت منقرض میشه

ولی دردش واقعا دهن آدم رو صاف میکنه
درد استخون شکنه واقعا
دیگه بدترین دردی هست که بشر میتونه تحمل کنه
من رو بکشن هم طبیعی نمیارم

خدا قوت به هرکسی انتخابش طبیعی هست

بنظر من سزارین خیلی خوبه

تجربه هاتونو خوندم،یکم دلم اروم شد🙂‍↕️
حالا ببینم ی ساعت دیگ نظرم عوض نشه🫣🥲

بستگی به آستانه تحمل دردت داره

ببین من بعد از کلییییی مفاومت طبیعی رو انتخاب کردم ، البته تو بیمارستان خصوصی و ماما خصوصی و اپیدورال و دکتر خوب ، بدنمم به نظر خودم برای طبیعی خوبه ، بنظرم دکتر و محیط خوب خیلی تاثیر میذاره تو تجربه بد یا خوب از زایمان طبیعی ، همچنین بدن هر شخص متفاوته .

قابل تحمل ک هست بستگی ب استانه تحمل خودت داره و پیشرفتت تو پروسه زایمان
من سر بچه اولم ۲ روز درد کشیدم با درد فراااوااان
سر بچه دوم دوساعت دردشم در حد زایمون قبلیم بود ولی دیگه خودمو اماده کرده بودم و انتظارشو داشتم ولی از اونجایی ک زیاد طول نکشید خیلی برام قابل تحملتر بود

بدن با بدن فرق داره من میخوام دومی رو طبیعی بیارم اره قابل تحمله تازه بعدش میگی اخیش چقد خوب بود اصلا به حرفای منفی هم توجه نکن

بدن هر کس متفاوته با دیگری
من سر بچه اولم ۳ سانت بودم یک عالمه جیغ و داد کردم
اتاق کناریم ۹ سانت بود فقط ناله میکرد و صداش در نیومد
بعدم اپیدورال بزن اگر نتونستی تحمل کنی

به نظرم درد طبیعی قابل تحمل تر از سزارین هست
ببین دکترت گروه نزده برای آمادگی زایمان طبیعی
چون دکتر من گفت بهم پیام بده ببرمت تو گروه آمادگی پیدا کنی

من نمیخوام کسیو بترسونم ولی درد زایمان واسه من ب شخصه وحشتناکککککک بود ک هر لحظه ارزو مرگ میکردم درد پریودی کجا درد زایمان طبیعی کجاا

قابل تحمل عزیزم ولی حتما ذهنت اماده کن و ماما همراه بگیر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد