۱۳ پاسخ

سزارین عالیه هیچی نمیفهمیییییی هیچی

ب امید خدا عزیزم، اصلا استرس نداشته باش
خیلی حس قشنگیو قراره تجربه کنی😍😍
دردشم اگه آستانه دردت بالاس با شیاف حله

تو بیمارستان عالی بودم اصلا درد نداشتم
خیلی راحت از تخت اومدم پایین راه رفتم و دستشویی هم راحت رفتم
شبش هم تا ۵ صبح تو راهرو راه میرفتم چون هرچی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی
حتما پمپ درد بگیر عالی بود برای من
من وقتی خونه هم اومدم اونقدری درد نداشتم فقط موقع نشست و برخاست سوزش داشتم
مخصوصا وقتی از حالت درازکش میخواستم بشینم
اما خب همونم قابل تحمل بود برام و قرص و شیاف مسکنی ک دکتر بهم داده بود استفاده نکردم

واسه من که خیلییییی راحت بود انشالله براتوام همینطوره

فقط وقتی درد داشتی شیاف بزار اب روی آتیش

عزیزم ب سلامتی انشالله ... نمیدونم بیمارستان دولتی هستی یا خصوصی ولی فقط میدونم برات شیاف کم‌میارم ب بسته با خودت ببر هرموقع. درد داشتی خودت استفاده کن
بعد از پمپ درد هم استفاده کن خیلی خوبه

به سلامتی زایمان کنی

بسلامتی
چند هفته چند روزی

اصلا استرس نداشته باش خیلی آسونتر از اون چیزیه که فکرشو بکنی من تو بیمارستان فقط یدونه شیاف گذاشتم دیگه دردم در حدی کم بود که حتی نیاز به شیافم نداشتم

بسلامتی،ب نی نی فک کن بعدش انقده سبک میشی انگار ی چیزی گم کردی شکم خالی حال میده

جالبه تاهفته 40نگهت داشتن

عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی

دردش با شیاف خوب میشه
فقط سزارین اون غولی نیست که همه میگن

سوال های مرتبط