۱۲ پاسخ

عزیزم
اون موقع انقد درد کشبدی ک درد بخیه اصن ب چشمت نمیاد
اصن حس نمیکنی
اینم میره قاطی همون دردا

نه ولی امپولش به نظرم درد داشت نکه دردا اما خب‌کلا تو خیلی درد کشیدی فکر می‌کنی تموم شده یهو امپولت میزنن یه حوریه😅😅

ب من بی حسی زد ولی بی حس نشدم
خداااااااا
هنوزم دردش تو جونمه خیلی عذاب کشیدم البته من خیلی بخیه خوردم واسه همون

نه بابا بی حس میکنن زندادشم گفت اصلا نفهمیدم تا گفتن تموم شد بعضیا الکی بزرگش میکنن میگن زنده زنده میدوزن

ولی دردش هنوز تو جونمه میترسم واسه اینم همینجور بخیه بزنن آدم خیلی اذیت میشه خیلی میسوزه البته بعضی ها میگن درد نداشتن

من سر پسرم طبیعی بودم بیحسی زد یکی بیخ کشاله رونم یکیم روی رونم بازم دردشو حس میکردم انگار آمپول میزدن و سوزشش یکم کمتر درکل اونقدر درد میکشی ک این بخیه زدن برات دردش خیلی کم معلوم میشه

ن حس نمیکنی اصلن

نه درد نداره بی حس می کنن موقع برش

بی حس نمیکنن اما انقددرد کشیدی انگار نوازشت میکنن و بخیه میزنن

بی حس میکنن

بی‌حسی میزنن

فکنم اونجا رو بی حسی میزنن

سوال های مرتبط

مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری