خانوما شربت آدی ژل خواب آورم هست؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

برای خانمای باردار الومینیوم ام جی اس نمینویسن سایمتیکون خطر داره

عزیزم اگر خودتون که باردارید استفاده میکنید برای شما سایتیکون داخل شربت ضرر داره به داروخانه دار تذکر بدید برای بارداری ادی ژل معمولی بهتون بده امیدوارم به موقع برای مصرف بهتون گفته باشم

ن نیست.

سلام من هفته 6 بارداریم برای اسیدی شدن معده دیشب رفتم دکتر بهم شربت آدی ژل اس داد تو گهواره خیلی خونده اس داره ضرر داره چیکار کنم؟

نه اصلا

نه اصلن

نه مال یبوست 😄

عه برای اسید معده توی بارداری اینو میشه خورد؟ دکتر نوشته براتون؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی