من نمیدونم مرخصی زایمان بگیرم یا بیمه بیکاری
عزیزم واسه منو امروز واریز کردن ولی زیاد نشده
سلام
من ۹ ماه مرخصی زایمان گرفتم بعد شکایت کردم از کارفرما
درخواست بیمه بیکاری دادم
۲ جلسه شکایت رو هم رفتم ..
دیگه هیچ خبری نیست . نمیدونم نتیجه رو باید از کجا ببینم؟
برام پیام میاد؟ یا خودم پیگیری کنم؟
مال من از اذر ماه مونده اسفند ارسال به مالی شده چندم چک صادر میشه میزنن؟؟؟
همیشه چندم میریختن مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.