۴ پاسخ

فعلا که فقط سرهمی میپوشه بیرون

تیشرت یا بادی با شلوار جین. سویشرت و بادی و شلوار. بیلر و بادی. سرهمی اینجور چیزا تنش میکنم

من ازبس تو خونه ای گرفتم بیرونی یادم رفته بگیرم 😂

سرهمی برای الانشون بیرونی تره یا اگه این ۳ تکه های دانالو هم باشه قشنگن ،بعدشم داخل پتو دورپیچ میزارم یا قنداق فرنگی رو سرویسش داره برای جایی سرد باشه

سوال های مرتبط