۶ پاسخ

سرهمی صفر هستش
ازونا بگیر خیلی خوبه

سرهمی صفر بگیر

اره دارن سیسمونی فروشا

سایز صفر اندازس

همون لباس های سایز. صفر باید تنش کنی فعلا اونم تو سیمونی فروشی ها دارن

صفر باید بگیری ، اره سیسمونی فروشیا دارن

سوال های مرتبط