سلام کدوم خوبه مامانا
فرزند پروری
پوشک
شیر خشک

تصویر
۱۲ پاسخ

دومی از چپ

دستی چند میدع؟

همش خوبه

اونا که ساده است با کلاس تره

من از فنجون نعلبکی روی جعبه قرمز خوشم اومد

این ها چی

تصویر

اونی ک بالای کارتون قرمز هست

اینام هست

تصویر

دومی از سمت چپ هم بالایی قشنگه هم پایینی

از نزدیک بزار

از نزدیک بنداز
مونده برای دک دستی بخوای یا مهمون

ناواضح هست از نزدیک بفرست

سوال های مرتبط

مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی