فرزند پروری
پوشک
شیر

تصویر
۱۲ پاسخ

رروبیکا و ایتا و شبکه خبر گفت ساکته؟؟؟
والا ما از دیشب تا صبح صدا شنیدیم

عزیزم هر دفعه ی جا رو میزنند

ماکه کلا آروم بودیم 😵‍💫

اینجا ک اروم نبود

کی گفته آروم والا ما داریم بندری می‌زنیم

امروز صبح زدن

دیشب از ساعت ۴ تا ۷ صبح اصفهان و کوبیدن کجا ارومه🤕

اصفهان و قم رو امروز خیلی شدید زدن

فک کنم دارن برنامه یه چیز جدید رو میچینن

گویا اروم شده ولی خب ادمم میترسه
دوستم بندر عباسع اونجا که همیشه بی سرع میزدن
میگفت از صبح ارومع خدا میدونه چ خبره انشالله که تموم شده باشه مردم ارامش بگیرن

بله طوری که من فکر میکردم آتش بس شده! منم میترسم 😭

منم میترسم

سوال های مرتبط