۱۱ پاسخ

سمت راستیه پرز پرز میش بعد یک ماه باید بندازیش اشغالی مادرم خرید

گلیم بهتره .من نمدی هارو از نزدیک دیدم جنسشون جالب نیس

صددرصد گیلیم

گلیم عزیزم بهترم شسته میشه

بنظرم قالیچه بهتر گلیم یه جور داخلش آشغال گیر می‌کنه

سمت چپی خوبه

نمدی نگیری بعد یک ماه گوله گوله میشه

گلیم بهتره

سمت چپی

سمت چپی خیلی بهتر و‌ قشنگ تره

گلیم یا قالیچه بگیر

سوال های مرتبط