۱۰ پاسخ

من خریدم اون بغل دکمه ها از داخل پاهاش رو‌هردوتاش زخم کرد دیگه پاش نکردم حالا توجه کن به این نکته

من برا دخترم یه هفته هست خریدم خوبه

این مدلا قشنگ نیست و انگار اذیت میکنه جلو باز رنگی بگیر،رنگ روشن کثیف میشه ،رنگ مشی آفتاب میگیره پلاستیک پا میسوزه

من اين شكلي گرفتم خيلي اوكي و راحته باهاش

تصویر

دختر من داشت جلوبسته کلا انگشت پاهاش زخم شد تاول زد جلو بتز گرفتم براش راحت تر بنداشم دراوردم

نخر خوب نیست کلا

من پشیمونم گرفتم

من پارسال تابستون گرفتم جلو باز بود رنگ مشکی اما انقققققد پاش عرق میکرد که نگووو بعد اون کناره هاش بعد یه هفته پاشو زخم کرد و قشنگ گوشت پاش خون اومد پاشو زد بنظرم زیاد جنسش جالب نیس بازم نظرخودت مهمه عزیزم

واس پسر منم استخوانی هستش

استخوانی

سوال های مرتبط