۸ پاسخ

خوشگله اگ تسلیم بشن دوباره بعد ی مدت اونا میزنن باز..
و ب عواقبش و ادامه ماجرا خودت فکر کن ....

دیفن ب بچه که اصلا نمیدن، باید شربت مخصوص سرماخوردگی بچهها رو بدی کوریزان، یا پلارژین

ساده کامپاد مناسب این سن نیس

من تا حالا اصلا دیفن ندادم ولی فک کنم ساده میدن

کامپاند برای بزرگساله

کامپاند بزرگساله
اگه میتونی براش پلارژین بخر

ساده
کامپاند ندی

کامپان. نده ساده

سوال های مرتبط