۷ پاسخ

منم ال دی میخورم یواشکی

من آمپول میزنم

من ک غلط کنم دیگه قرص بخورم یه ماه خوردم باترس و لرز پریود شدم ب نظرم مرد حواسش باشه ازهمه چی بهتره همون طبیعی ما زنا کم فداکاری و بدبختی کردیم از سلامتی گذشتیم قرصم بخوریم باکلی عوارص خیلی خوشبحال مردا میشه

دروسبلین رو من میخورم

روکین

قرص دروسبلین

دستگاه
ال دی ادمو دیوونه میکنه

سوال های مرتبط