منم ال دی میخورم یواشکی
من آمپول میزنم
من ک غلط کنم دیگه قرص بخورم یه ماه خوردم باترس و لرز پریود شدم ب نظرم مرد حواسش باشه ازهمه چی بهتره همون طبیعی ما زنا کم فداکاری و بدبختی کردیم از سلامتی گذشتیم قرصم بخوریم باکلی عوارص خیلی خوشبحال مردا میشه
دروسبلین رو من میخورم
روکین
قرص دروسبلین
دستگاه
ال دی ادمو دیوونه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.