علت اینکه سینه چپ بزرگ تر هست چیه

۶ پاسخ

من شنیدم سنه راست بزرگ باشه بچه دختره مال من درست بود دیگه نمیدونم

من هردفعه به سینم بزرگ سفت میشه یبارچپ یه بارراست

میگن طبیعیه، برا منم همینجوریه

بارداری و هورمون عزیزم همش

کلا سینه نامتقارن هست

همون علتی ک سینه راست من بزرگتره😂😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری