چهارزانو نشین یا مرتب دراز بکش یا دو زانو بشین که فشار به بخیه ها نیاد و جوش بخوره و سعی کن تند نوارتو عوض کنی و شامپو بچه خودتو بشور خشک کن که زودتر کنده بشن
من بعد زایمان خیلی دردداشتم نمیتونستم بشینم
فکر میکردم بخیه هامه ولی هموروئید بود شیاف و پماد انتی هموروئید استفاده کن
بخیه که دردنداره نهایت یه سوزش خفیف داشته باشه
طبیعیه منم همینطور بودم
از تجربه تون از زایمان طبیعی بگید. چطور بود؟ من از درداش نمیترسم فقط نگرانم خدایی نکرده بچه آسیب نبینه.
منم الانم درد دارم
بنظرت طبیعی نیس دردت؟؟؟
فعلا پانزده روزه زاییدی دا
یدونه استامینوفن بخور
من از سردرد و بخیه درد زار میزدم
اره عزیزم منم موقع ای نشستن بخیه هام درد میکرد ولی الان دیگه جوش خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.