۲ پاسخ

پودر خیلی ضرر داره اصلا نخر

من پودر ميزنم گردن و پشت گوش و زيربغل و خط كشاله
پودرو نميپاشم كه گرده ش بره تو بيني و چشاش
اين طرف ميزنم رو انگشتم بعد ميمالم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی