۷ پاسخ

همون موقه بری بخری اندازش بهتره
ذوقش رو هشم داری خیلی حال میده😂🥹

واسه هر سایز ۳دس

حداقل از هر سایز ۳ دست خونگی و ۲ دست بیرونی بگیر
بیشتر هم اگه خونگی داشته باشی که کار خودت راحت تره چون زود کثیف میشه باید عوض کنی

والا من تا سایز ۳ گرفتم
صفر ۲ دست
۱ ۳ دست
۲ و ۳ هر کدوم ۴ دست
اگه نیاز بود سرشون میخرم
ولی من کلا بلوز شلوار گرفتم برای هر سایز
و کلاه فقط واسه وقتی بدنیا میاد ۳ تا گرفتم
آستین کوتاه و رکابی هم واسه هر سایز ۲ تا گرفتم

فعلا ۳، ۴ دست از هر سایز بگیر بعدا خواستی بازم میگیری

من از سایز صفر و یک فعلا ۴ دست گرفتم
بعدش ماه به ماه به اندازه سایزش می گیرم
الان بگیرم ممکن به دردم نخوره کوچک بشه یا بزرگ بشه نشه استفاده کرد

دقیقا سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی