من یک ماهه اینجورم البته فقط وقتایی که تحرک دارم و یکم کار میکنم زیر دلم درد میگیره و سفت میشه دکترمم میگه اگه مثل انقباض منظم نیست اشکالی نداره بهم یه قرص واسه دردش داده و شیاف
منم هفته قبل اینطوری شدم رفتم بیمارستان ان اس تی گرفتن و ... و گفتن مشکلی نیست فقط بهم روزی دوتا شیاف پروژسترون دادن
منم از غروب تا اخر شب اینطوری شدم
امروز دکترم گف عادیه و ماه درده بهم هیوسین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.