۳ پاسخ

من یک ماهه اینجورم البته فقط وقتایی که تحرک دارم و یکم کار میکنم زیر دلم درد میگیره و سفت میشه دکترمم میگه اگه مثل انقباض منظم نیست اشکالی نداره بهم یه قرص واسه دردش داده و شیاف

منم هفته قبل اینطوری شدم رفتم بیمارستان ان اس تی گرفتن و ... و گفتن مشکلی نیست فقط بهم روزی دوتا شیاف پروژسترون دادن

منم از غروب تا اخر شب اینطوری شدم
امروز دکترم گف عادیه و ماه درده بهم هیوسین داد

سوال های مرتبط