من فردا آنومالی دارم و سرشار از استرس هستم🥲🙏🏻

تصویر
۱۳ پاسخ

انشاءالله که همه چی خوبه باشه منم هفته ی دیگه میرم برام دعا کنید

منم شکم ندارم. ترسیدم از بس همه شکم داشتن
آخیش😮‍💨😮‍💨

منم فردا انومالی دارم خیلی استرس دارم

انشاالله خوبه همه چی عزیزم برای منم دعا کنید منم ۱۰روز دیگ میرم انومالی همه چی خوب باشه

منم استرس دارم🫠🫩 کاش زودتر با هفته های شما برسم🫩

آخی اصلاشکم نذاری

بابا قبول نیست 🧘🏼‍♀️ شما خیلی شکم هاتون خارجکی طوره نسبت به هفته تون

استرس چرا همه چی خوبه آروم باش

من پس فردا دارم خودمم کلی استرس دارم ولی بهت میگم نگران نباش همه چی خوب پیش میره عزیزم🥴🙏

بسلامتی البته ها
انشاالله خیره این استرس نیستا ذوق پنهان😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عزیزم‌بسلامتی انشالله ک صحیح وسلامت باشع و همونی ک میخوای😍

استرس چرااا !!؟فکر‌و خیال نکن اصلا ایشالا همه چی خوبه جنسیتم میفهمی میری برای سیسمونی خریدن😍

زود نیست؟
میگن 18هفته یا 17هفته و دوروز که

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری