فردا میخوام برم انومالی استرس دارم🥲

۶ پاسخ

خوشبحالت من دارم لحظه شماری میکنم احساس میکنم زمان نمیگذره

انشالله که همه چی عالی باشه وصحیح وسالم🤲🤲🤲

جمعه؟

خدا پشتوپناهت
انشالله سلامت باشه

خیلی حسه قشنگیه خداپشتو پناهت عزیزم فردا میری بچتو میبینی یا دخملی داری یا پسری

چرا استرس

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان جان👼🏻 مامان جان👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی