فردا میخوام برم انومالی چقد استرس دارم☹️

۸ پاسخ

بعد از سونوی انتی دیگه سونو نرفتی ؟؟؟

استرس نداشته باش اروم باش انشالله که همه چیز خوب خوبه نی نی هم صحیح و سلامته

انشالله ک خیره عزیزم بسپار بخدا

هیجان داشته باش 🥲😍 میخوای ببینی چقد بزرگ شده

منم‌ چهارشنبه میخوام برم استرس دارم

جای استرس رو به ذوق بده
ایشالله سالمه نینی😍😍

استرس نداشته باش عزیزم . انشالله همه چی خوبه . بعد ان تی سونو دیگه ای نیست ؟ ۱۵ هفته چیه هی میگن ؟! جدید اومده باز

چرا استرس

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری