فردا انومالی دارم و بشدتتت استرس دارم 🥲

۶ پاسخ

وای منم انشاالله با خبرای خوب میاییم

انشالله ک صحیح و سالمه نگران نباش

منم😪 چون تو این مدت همش ناراحتی کشیدم

انشالا صحیح و سالمه استرس نداشته باش❤️🤲🏻

منم فردا آنومالی ان‌شاءالله ک خیره 🫀🫂

عزیزم اصلا استرس نداشته باش انشالله که سالم وسلامت هستش به امید خدا😍😍

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جان👼🏻 مامان جان👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد