فردا ساعت ۹,انومالی دارم استرس دارم😅😅😅

۶ پاسخ

منم همینطور البته ساعت یک نوبت دارم من،صبحشم باید دخترمو ببرم عکاسی برای تولدش

من ۱۰ روز دیگه آنومالی دارم
خدایا صبر بده صبر خیلی دوست دارم زود بگذره ولی نمیگذره 😂😂😂

ان شاءالله همه چی عالیه💫💖

خدا پشت و پناهت✨

انتی چند درصد بهت احتمال داد جنسیتو؟؟؟

انشالله با خبرا خوب بیای

سوال های مرتبط

مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وششم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد