فردا سونو آنومالی دارم یکم استرس دارم

۶ پاسخ

ان‌شاءالله همچی خوبه

منم فردا دارم 🥹

منم امروز داشتم

منم فردا انومالی دارم همش فکر فردام

قبلش بستنی بخور تا خوب بچرخه من شش بار رفتم داخل اومدم آخرش بستنی خوردم تا چرخید

استرس نداشته باش توکل کن برخدا

سوال های مرتبط

مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری