فردا نوبت انومالی دارم یکم استرس دارم روحیه بدید🥹😍

۵ پاسخ

این استرسا همه گذراست به چیزای خوب فک کن 😍

بگو عکس بده بهت حتما
من عکس ندارم یه دونه عکس نمی‌دونم از کجاش گرفته به من داده کوچیک هم هست
اینقدر اعصابم خورد شد گفتم من این همه منتظر موندم برم آنومالی حالا دکتر خودش همه جاشو دیده من خودم یه عکس ندارم ازش😂

استرس چی عزیزم؟ همه چیز عالیه

توکل به خدا،ان شاءالله تو این روزهای عزیز خبر خوب بشنوید و سر دست خیر زایمان کنید.

انشالله که با خبر خوش بر میگردی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣جوجه ها🐣🐣 مامان 🐣🐣جوجه ها🐣🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری