این استرسا همه گذراست به چیزای خوب فک کن 😍
بگو عکس بده بهت حتما
من عکس ندارم یه دونه عکس نمیدونم از کجاش گرفته به من داده کوچیک هم هست
اینقدر اعصابم خورد شد گفتم من این همه منتظر موندم برم آنومالی حالا دکتر خودش همه جاشو دیده من خودم یه عکس ندارم ازش😂
استرس چی عزیزم؟ همه چیز عالیه
توکل به خدا،ان شاءالله تو این روزهای عزیز خبر خوب بشنوید و سر دست خیر زایمان کنید.
انشالله که با خبر خوش بر میگردی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.