۴ پاسخ

علائم پسر بودن چه شکلیه

منم دو هفته دیگه دارم استرس دارم بدجور انشالله که همه چی خوب باشه برای همگی

عزیزم من امروز رفتم سونو دیشب خیلی استرس داشتم بهت حق میدم ولی سعی کن سرتو گرم کنی زمان بگذره انشالله با خبر خوب برمیگردی

منم همینطور🥺

سوال های مرتبط

مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری