فردا آنومالی دارم برام دعاکنید استرس دارم

۴ پاسخ

عزیزم انشالله عالی پیش میره صحیح وسالم

استرس چرا عزیزم ان شاءالله که خیره

آن شاا.. ک همه چی خوب باشه ولی فردا جمعه هست🤔

عزیزم استرس چی ان‌شاءالله که همه چی خوب پیش می‌ره نگران نباش به این فکر کن که فردا قراره نی نی تو ببینی

سوال های مرتبط

مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری
مامان 😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری