فردا انومالي دارم استرس گرفتم

۱۰ پاسخ

پیش کی میخوای بری سونو

ان شاءلله همونی که دوست داری باشه، نگران نباش فردا روز خوبی رودرپیش داشته باشی، بخصوص نی نی تومیبیپی جی بهتر ازاین

نگران نباش ان شالله خیره با خبر خوش برگردی. من دو هفته دیگ دارم چقد انتظار سخته

نترس عزیزم نی نیت سالم سالمه ی دخمله،😘

فردا دقیقا چن هفته میشی

انومالی رو رد کنیم باز استرس سنو رشد

نگران نباش منم مثل توام ولی امیدم به خدا🤍

استرس نداشته باش میری نی نی خوشگلتو بیینی😍🥹

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
نگران نباش عزیزم همه چی به خواست خدا عالیه

منم دارم سیروکسم پایین بود خیلی استرس دارم خدا کنه بالا رفته باشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیستم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وششم بارداری