۱۹ پاسخ

هر چی میگم تقریبا تکرار میکنه

هیچی نمیگ. خیلی کم درحد ده تا کلمه

من دخترم به زشت میگه زع به چیزی که داغ باشع میگه داک بع مهدی میگه پتی وقتی میخاد پاشه میکه یالی علی جیز جیز بابایی ننه مامان یادگرفته اجی یادگرفته

کلا ۳,۴ کلمه ولی با دست جمله هم میگه 🤣 همه چیو پانتومیم میره

پسر من ماشالا خیلی خوب حرف میزنه جملات طولانی هم میگه
کارتون هم گاهی میبینه.ولی قبل از این ک حرف بزنه خیلی نمیذاشتم ببینه.گوشی اصلا بهش نمیدم خیلی کم وقتایی ک جایی باشیم و بخوام ۵ دیقه بشینه.خودشم بیشتر نمیخواد معمولا زود میده بهم پا میشه میره
یکسالگی حدود ۳۰ تا کلمه میگفت
بنظرم اول گوشی و تلویزیون رو محدود کن.همه چی رو براش توضیح بده کتاب بخون ازش سوال کن این چیه اون چیه
کم کم راه میفته نگران نباش عزیزم

ویهان منم همه چی متوجه میشه مثلا بدون اشاره میدونه کفش تو جا کفشی میره میاره ولی کلمه های ک میگه شاید ده تا باشه کارتونم نمیبینه گوشیم اصلا دست نمیگیره

آبَ... بَبَ...بابا... ماما ... دادا ... یا ایی (یاعلی) نان نان .. نونو.... با... دَدَ... هَم... عمه... دا... بووَ...نه... دَ ...

هرچی بگیم تکرارمیکنه ولی خودش سلام بای بای اب بده .نون .ابمیوه .تولدت مبارک.پویا .زندایی زنعمو دای خاله عمه آبیجی واسم دخترعمه ها و دحترداییو و دخترعمو . دخترخاله هاشم بلده .عزیز اقاجون .لبو بو .خونه ماهی لاکی پروانه میمون گل ماه و......فعلا اینا اومد تو ذهنم اینارو‌خودش بلده بدون تکرارما .

عزیزم بچه هامون باهم همسن و هم اسم هستن

دخترم نمی تونه جمله بسازه هنوز
فقط گوشی منه و آب بده نونو بده میگ

ببین من پسرم خیلی کارتون میبینه اوایل انگلیسی میذاشتم ک اشتباه بود. کلا قطع کردم الان بیشتر جم کیدز میبینه.منظورم اینه کارتون فارسی بزار و خودتم باهاش تکرار کن..خیلی خوبه همش تکرار میکنه حرفارو...و اینکه یهو پسرم به حرف زدن علاقه نشون دادو هی میخواد تکرار کنه. وگرنه تا همین یک ماه پیش پنج تا کلمه بیشتر نمیگفت. پسر شمام ممکنه یهو راه بیفته...نگران نباش...

عزیزم اگه کارتون دوست داره سعی کن چندتا کارتن مربوط به بچگی های خودمون رو دانلود کنی و تو تلویزیون ببینه و همزمان باهاش تعامل کنید مثلا بگی هاپو چیکار کرد چی گفت

قصه براش بگو

دختر من جمله می‌سازه سه کلمه ای خیلی باهاش حرف بزن

پسر من اصلا کارتون نگاه نمیکنه نمیدونم چرا

من کتاب خیلی براش خوندم، دائم در حال شعر خوندن بودم، دائم در حال صحبت کردن باهاش بودم و هستم، و تمرین با تکرار کلمه و جمله و پرسش بودم، تلویزیون هم نگاه میکرد وقتایی که مجبور بودم ولی الان نگاه نمیکنه خودش. اینا تاثیر گذار بود خیلی

دختر من کلمه خیلی خیلی زیاد میگه نزدیک ۷۰ تا
ولی از وقتی جنگ شده همش خونه میمونیم مجبورم گوشی بدم بهش گاهی
الان احساس میکنم یادگیریش کمتر شده مطمئنم بخاطر گوشیه

یچه منم تقریبا همینا حتی کمتر هم میگه
میتونم قد ۱۸ ماهگی ویهان جان بپرسم

پسر من ک هیچی نمیگه پس لاله🙁🙁🙁

سوال های مرتبط