اینکه قدد و ی دنده ن ی بحثه. دیگه خودمون قلقشون میاد دستمون یا نهایت میگیم چشممون کور کنار میاییم با این داستانهاشون. اینکه بری مهمونی یا خونه مادرشوهر و براشون سوال باشه چرا بچه اینجوریه یا بلد نباشن چه عکس العملی نشون بدن این بیشتر عذاب آوره
دختر من وسایل بقیم میخاد و گریع میکنع میخام
اینو من کجای دلم بزارم
دقیقا دختر منم همینه واقعا بعضی وقتا بد میره رو اعصاب
لج که کنه هرچی دستش باشه پرت میکنه میریزه رو فرش موهاشو محکم میکشه
اینجوری نبود متاسفانه این مدت خیلی پیش دخترخاله هاش بود ازاونا یادگرفته منم فقط حرص وجوش میخورم
اووف نگم از دخترم در کنا همه اینکارایی ک گل پسرت انجام میدهگل دخترمنم انجام میده،فقط جیغ فرابنفشش اضافس
بعلههه
دختر منم همینه
امشب اینقدر نق زد گریه الکی سر چیزای الکی شوهرم داد زد سرش 🥲
اروم شد بعدش شوهرم عذاب وجدان گرفت
اصلا هیچ جوره اروم نمیشد روانی شدیم بخدا.
من همش فکر میکنم فقط ماهلین اینقدر ب قلقه
دقیقا دختر منم همینه سر همه چیز لج میکنه بعضی وقتا واقعا کممیارم
بله دقیقا
پسرمنم همینه پیرشدم بس حرص خوردم
دقیق مشکل منم تو این سن همینه کلید کنه دیگ دهن ادمو سرویس میکنه امروز سر پفک یک ساعت مدام فقط داد زد و گریه کرد چیزی بخاد باید بلافاصله انجام بشه😑
بلهههه ، دیگه اقتضای سنشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.