۲۴ پاسخ

برامن تیدا چطوره؟ همه مسخره میکنن ولی من تو خواب دیدم این اسمو🥲

من انتخاب کردم مَهوا 🥹😍♥️

اسم پسریمو یارا گذاشتیم👶🏻

من می‌خوام بذارم دیار و دلیار

من خودم اسمم هلیاس اسم دخترم هلنا

گندم خانوم

آقاماهور🤰🏻🩵

من میخوام بزارم آراز به کسیم کار ندارم این حق من که اسم بچه ای که نه ماه حمل کردمو خودم بزارم سر دخترمم میخواستن خانواده شوهرم دخالت کنن الهه یا الهام بزارن قیامت به پا کردم الانم شوهرم میگه بزاریم‌یامان یا یاشار منم گفتم نمیخوام اصلا ابدا قبول ندارم

دلاریس🤍
اگه ثبت احوال قبول کنه

نلین🥲

احتمالا بزاریم ایهان

قشنگه گلم
انتخاب من دلماهه ولی شوهرم راضی نیس کلاهراسمی میگم راضی نمیشه
احتمال هفتاددرصدهمون دلماه بزاریم

گرشا جاااانم

من اسم بچه هام ماهان ونورا اسم توراهیمم می‌خوام بزارم محیا خیلی دوست دارم

بین نلین و آنیل موندم

ستین خانوم

حسیبا سلیقه من نیست راستش ولی خب سلیقه منم اصلا مهم نیست😂😂

من اقا ارکان خوبه بنزشما

اگه دختر شه آرتمیس اگه پسر شه آرن یا آریو

لیان👶🎀

من بین نور و رزا موندم🥺

من لیام دوس دارم دارم ولی همسرم میگه هی باید توضیح داد .یکی میپرسه تیام؟ خب یواش یواش جا میوفته ولی چشمم تو لیام مونده

اسم قشنگیه حس میکنم معنی خاصی داشته باشه

قشنگه خیلی معنیش چی میشه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی