بنظرم قشنگ ترین اسمی بود ک برا دخترم انتخاب کردیم
واقعا زیباست 👌😍
قشنگه ولی قدیمی
صادقانه بگم من واقعا اولین گزینه اسم برای قل دخترکم بود و واقعا دوستش داشتم بدلم نشسته ولی خیلی خیلی زیاد شده میترسم طفلی مدرسه رفت معلم یه همتا صدا کنن ده نفر تو کلاس دست بلند کنند
قشنگع
من دوست ندارم
صادقانه دوسش دارم
واقعا قشنگه
قشنگه😍
قشنگه. واقعا
قشنگه
من اسم همتا رو خیلی دوست دارم
خیلی قشنگه عزیزم اما قدیمی
بسیار زیباست
من اگه نینیم دختر بود قطعا میذاشتم ..
به نظر من که قشنگه
قشنگه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.