۱۴ پاسخ

آدم استرسی هستی؟

بنظرم مظلوم نیستی

منزوی و گوشه گیر

چهره ت مهربونه
چند سالته؟

شیطون ، پرخنده، پرهیایو ، ساده دل

چقدر ماهی ماشالله🧿🧿خوش خنده و دلبر و مهربون دلسوز...ولی پشت اون خندت یه دل پر از غم و غصه نشسته
با عرض معذرت یه روی وحشتناک داری مه خدا اون روزو نیاره اون روت بیاد بالا😅

مهربون ودلسوز ولی خیلی دل نازک هستی این تصورات من گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمت

مهربونی ولی یه غم بزرگی تو دلته

چقدر خوشگلی حس خوب انگار آدم شریفی رو به رومه🙂

قشنگ مهربون

اینکه میخای به من بگی ناهار بیا خونمون روت نمیشه 😂

غم تو چشام معلومه؟🙃

مهربون

ی آدم مهربون دلسوز❤️❤️

سوال های مرتبط