۱۱ پاسخ

تو مراسم نبرش.تو ناخودآگاهش تاثیر میذاره.پیشنهاد پدرش خوبه.تو ماشین بمونه

نه نبريا انقد سنگينه بچه اذيت ميشه دوست من برد بچه فقط جيغ و داد ميزد مدت ها تو خواب چون بچه ها پاكم مييينن خيلي چيزا رو نبر بهتره

من کی نرفتم بعد حرف دراوردن😂😅اقوام شوهرم بود گفتن از پس یه بچه برآمده نمیتونه کی بیایه


بده دست شوهرت ببریش پارک یا تو ماشین نگه داری اینجوری زوتر میتونی برگردی میگی پسرم نیست پیشم

بنده خدا پدرش پیشنهاد خوبی داده دیگ همین کارو کن

من بردمش ولی تو شلوغی نرفتم زودم برگشتم
کسی نبود بگیرش همه اومده بودن به شوهرمم گفتم تو ماشین بگیرش گفت ن منم میام
تو بده دست شوهرت ببره با ماشین تابش بده یا ببره پارک

من بچمو بردم.چون اقوام نزدیک بود
چیزی نشد

اصن نرو کسی از شما با بچه کوچیک توق۵ نداره. من خودم نمیرم اصلا. همسرم میره

ایراد داره برای بچه خیلی سنگینه نبرش

همین کارو که شوهرت میگه بکن

اگه از اقوام نزدیک هست اره بذار شوهرت نگه داره برو ی تسلیت بگو برد پیشش

خب خوبه ک تو ماشبن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💫 مامان فسقلی💫 ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی