شیرخشک مای بیبی نوزتد شیر مادر شیر خشک کولیک

تصویر
۵ پاسخ

رو شاسی نزن زود خراب میشه قاب کن..
تم نوروزی رو بزن تو البوم بنظر منم

کدوم آتلیه میبریش

من عکس زوی شاسی دوست ندارم، به نظرم چاپ کنی قاب خوشگل بگیری خیلی قشنگ تره، من هم نوروزی گرفتم هم با تم تدی

عکس مناسبتی روی دیوار بزنی جالب نمیشه یه تم خوشگل بنداز که به تم اتاقش هم بیاد

برا شاسی اتاقش بنظرم همونی ک همسرت میگه یه لباس خوشگل با یه تم خوشگل
عکس نوروزی بزن داخل آلبومش

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی