رو شاسی نزن زود خراب میشه قاب کن..
تم نوروزی رو بزن تو البوم بنظر منم
کدوم آتلیه میبریش
من عکس زوی شاسی دوست ندارم، به نظرم چاپ کنی قاب خوشگل بگیری خیلی قشنگ تره، من هم نوروزی گرفتم هم با تم تدی
عکس مناسبتی روی دیوار بزنی جالب نمیشه یه تم خوشگل بنداز که به تم اتاقش هم بیاد
برا شاسی اتاقش بنظرم همونی ک همسرت میگه یه لباس خوشگل با یه تم خوشگل
عکس نوروزی بزن داخل آلبومش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.