#پوشک#فرزندپروری#شیرخشک#واکسن#دندان#پستونک

تصویر
۴ پاسخ

به منم لطفا نتیجشو بگو

در قابلمه رو یکم باز بزار خوب میشه

در قابلمه رو یکم باز بزار خوب میشه

درش و نیمه بزار روغن داغ هم بریز روش نون هم کامل بزار رو برنج حتی نون خشک بهتره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💫 مامان فسقلی💫 ۱۳ ماهگی