وای داری همینطور کامنت مبزاری و پاک میشه ب سو ز
بعد امده فحش کش میکنه هرچی لایق خودشو و خانواده اشه به بقیه میگه
خدا نسلشون برداره انقدر ازارمون میدن
وا دیونن؟چ حرفا مغز کوچولوها
اون خاله زنک فضول کی بوده عزیزم
جنگ باشه من الان دیروز تولدبرای دخترم گرفتم چون دگ جنگ نباید گرفت اهمیت به این چرت پرت هوایی که میگن ندید اکثرا روانی شدن من یک مادر ترجیح میدم برای روحی جسمی ام شده هر کارکنم که استرس حرص خوردن ازدرونم دور کنم به فکربچم باشم اصن خوب نیس همش خودمون درگیر این کنیم که جنگ چی کار ازدست مون برمیادش جز اینکه به خودمون استرس بدیم چیزدگ نیس انشالله آرامش به زندگی همه مون برگرده وجنگ تموم بشه
فقط ی چیزی که بعضی آدما یاد نگرفتن که فضولی نکنن توزندگی بقیه اگه نمی تونن خوشی خوشبختی دیگران ببینن حداقل دهنشون ببندند 😂چه مجبور که زربزنن
انسان به امید زندس هرچند خودم خیلی استرس دارم
چیشدهههه
وا یعنی چی 😂😂😂ی مشت دیونه هستم ولش کن بابا
اون روانی من ریدم بهش 🤣🤣🤣
منم فردا وقت ناخن دارم
خالم اونروز میگه مگه جنگ نیسسستتتت
گفتم خب باشه
مگه من به خودم نرسم جنگ تموم میشه
عزیزم هرکاری صلاح خودتو خانواده ات هست انجام بده یاد بگیریم همدیگه رو قضاوت نکنیم همه چی حل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.