۴ پاسخ

منم نگرفتم از فامیلا خوشم نمیاد😂

من میخام‌ کیک بگیرم ببرمش اتلیه و فرداش آش درست کنم و خانوادگی یه جشن خیلی کوچیک‌داشته باشیم

منکه فامیل ندارم اینجا بگیرمم فقط فامیلای شوهرمن ک خوشم نمیاد

منم یه جشن کوچیک گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💫 مامان فسقلی💫 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی