منم نگرفتم عکس توخونه گرفتیم ازش یه کیک کوچیکم خریدیم براش
من نگرفتم
البته آش درست کردم دور هم خوردیم ولی جشن که بگی نداشتیم و نگرفتم
واقعا عقیدم اینه که چی بابت هر چیزی باید جشن گرفت
خب دندون درورده دیگه
میترسم به کسی اینارو بگم ،، بگن چقد بی ذوقی
ولی انصافا اینا چیه مد شده
البتهههه اگر دنبال بهونه برای دورهمی و شادی با عزیزانت هستی بگیر بهونه خوبیه
من گرفتم بعدش کلی پشیمون شدم
به نظرم خودمونی بگیر یا برو آتلیه ارزش نداره بخوای کلی خرج کنی بعد ام پشیمون بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.