۲ پاسخ

عزیزم یدونه قرص استامینوفن و آسپرین بکوب با وازلین و ویکس قاطی کن خیلی کم کمرو پشت بچه رو چرب کن و با دستمال ببند و بهش قطره پلارژین بده وپاراکید برای تب اگه نمیخوای ببری دکتر

تب،آبریزش بینی، عطسه ،سرفه ،بی حالی

سوال های مرتبط

مامان yasamin👸🏻 مامان yasamin👸🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی