۹ پاسخ

ما ک وسعمون نمی‌رسه ذخیره کنیم در حد یکی دو تا میگیریم

من هر دفعه میرم یه بسته میگیرم

فعلا دارم 😝😝😝

کالا برگ گرفتیم سه تا سه گرفتیم از قبل دو دارم بازش کردم ۴۴ تایی مونده رو دستم🥲

ی دونه مونده ب امید کالابرگ😂😂ی بسته نه ها یک دونه

یک ها تموم شدن
دو‌ رو شروع‌کردیم😂😂😂 ۳ بسته دیگه دو داریم
تا ۴ فولیم

تموم شد جدید ۶۷۵ میگیرم 🙂

تمام‌‌‌

تمومم

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی