۱۴ پاسخ

با شیر رقیق کن اگه حساسیت به پروتئین گاوی نداره کره یا روغن حیوونی بهش بزن خوشمزه میشه

نمک و شکر زیر یک سال ممنووعه

عزیزم با شیر قاطی کن براش مزش خوشایند تره

پسرمنم سیب زمینی هیچ جوره نمیخپره نه خالی نه ترکیبی

نه نمیدم چون بی خاصیته🦦

کره بزن اگ میشه

من با زرده و یه کم کره و یه کوچولواب ولرم میزنم

اشکال نداره،حتما نباید پوره بدی که.داخل سوپ بریز فرقی نداره عزیزم

من نمک میزنم میدم ب پسرم میخوره تاحالا هم خداروشکر هیچ مشکلی پیش نیومده

یکم بزن یکمم کره حیوانی بزن میخوره
کم بزن از هردو

خالی خالیشو پسر منم دوس نداره . با چیزای دیگ ترکیب کن. مثلا با برنج بزار بپزه میکس کن. یا کدو و نمیدونم هرچی ک اولاش مجازه

نخورد
تو سوپ هاش زدم یا سرخ کردنی له کردم دادم

پسر منم نمی‌خورد یکم نمک میزدم می‌خورد

نبات بزن بجای نمک

سوال های مرتبط