آره گلم طبیعی بودم
طبیعی همون موقع دردات تموم میشه خودت کارای خودتو میکنی راحت
طبیعییییی فقط
🥲من سزارین شدم که خیلی خیلی درد داره و بده نگم از اولین راه رفتن
یا فشار شکم
عوارض بیهوشی
هر کدوم که دکتر توصیه میکنه با توجه به شرایط جنین و بدن شما
طبیعی چون بعدش خیلی سرحالی نمیگی ک زایمان کردی
من خودم طبیعی چون سزارین شکمت ۷ لایه پاره میشه بعدش ممکنه چسبندگی و اینا داشته باشی و اگه یه بچه بخ ای سزارین خوبه چون هر بار دیگه شکمت پاره میشه طبیعی درسته درد داره من تجربه خودم میگم البته و بدن با بدن متفاوته ولی خب من ۳ ساعت درد داشتم که نیم ساعت آخرش تمام بود سر پسر دومم چون اولی کوچیک بود مجبور شدم از بیمارستان که اومدم یکساعت بغلش کنم با این که تازه زایمان کرده بودم ولی چون اگه سزارین میشدم دوتامون در عذاب بودیم به نظرم طبیعی وزن بچه ۳۵۰۰ باشه اوکی
من دوست داشتم طبیعی باشم ولی نشد، نزدیک بود بمیرم دیگه رسما، گاهی همون چیزی که نمیخواهی نجاتت میده، ولی قطعا هر کی میتونه طبیعی بیاره خیلی بهتره
خودم دوست دارم طبیعی زایمان کنم ولی دکترم گفت نمی تونی دوقلو دارم از یه طرف زایمان زود رس دارم مجبورم سزارین شم
طبیعی ، بلید دردارو بکشی و شنیدم عبور بچه از لگن باعث میشه مقداری به سرش فشار بیاره که واسه هوشش خوبه راست و دروغشو نمیدونم
قطعاطبیعی
طبیعی بدون عارضه ولی قطعا برای بچه هم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.