۵ پاسخ

راستش من بچه خیلی دوس دارم ولی میترسم از بچه از بدنیا اوردنش از بزرگ کردنش ی جورای

اره عزیزم تو ژن خانواده مادرتون باشه امکانش هست به تو هم برسه
ولی کلا اگه برات مهمه با دارو و اینا هم امکانش هست
من چون دوتا تخمک بزرگ شده بودن و ازاد شدن دکتر گفت احتمال دوقلویی داره من برخلاف شما چون دورم از خانواده غصم گرفته بود و در نهایت تو سونو یه دونه جوجه بود فقط🥹
انشاالله که دامن شما هم زودی سبز شه به سلامتی

یه دونه بسه دوتا میخوای چیکار کی نگه میدارع😂

انشالله به منم دوقلو بده همچنین شما عزیزم اصلا مهم نیست ژن اینا خدا مهمه اون بخاد میده

با دارو ميشه

سوال های مرتبط