راستش من بچه خیلی دوس دارم ولی میترسم از بچه از بدنیا اوردنش از بزرگ کردنش ی جورای
اره عزیزم تو ژن خانواده مادرتون باشه امکانش هست به تو هم برسه
ولی کلا اگه برات مهمه با دارو و اینا هم امکانش هست
من چون دوتا تخمک بزرگ شده بودن و ازاد شدن دکتر گفت احتمال دوقلویی داره من برخلاف شما چون دورم از خانواده غصم گرفته بود و در نهایت تو سونو یه دونه جوجه بود فقط🥹
انشاالله که دامن شما هم زودی سبز شه به سلامتی
یه دونه بسه دوتا میخوای چیکار کی نگه میدارع😂
انشالله به منم دوقلو بده همچنین شما عزیزم اصلا مهم نیست ژن اینا خدا مهمه اون بخاد میده
با دارو ميشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.