۸ پاسخ

انشالله خدا بهت سالم وسلامت عطا کنه ولی خدایی خیلی سخته

انشالله که هرچی خیر و صلاحته ، من دوقلو باردارم تا ماه ۸ خوب بودم از ۸ به بعد بچه ها خوبن خودم مریضم انشالله بعدشم مثل بارداریش راحت باشه

ان شاءالله که خدا بهت دوقلو بده گلم ولی خیلی سخته واقعا

سخت است و سخت ولی بزرگ میشن راحتر میشه اما دعواهاشون شروع میشه دختر و پسر من مرتب دعوا میکنن‌

تاحالا که بارداریش سخت بود خدا بزرگ‌ کردنشونو رحم کنه

ما سرویس شدیم

انشالله نصیبت بشه عزیزم

🤐🤐🤐الهی خدا بهت سه قلو بده

سوال های مرتبط