۹ پاسخ

ببین من از لانه گزینی تهوع گرفتم

تهوع معمولا بعد تاخیر اتفاق میوفته

من همیشه قبل از پریودی تهوع شدید میگرفتم فکر میکردم هیچکس مث من نیست

منم موقع پریودی انگار باردارم

منم همینجوری میشم

منمم همینجووریم از همه چی بدم میاد😷

منننن یک جوری ام از خودمم بدم اومده 🤣نمی‌دونم برچی اینجوری شدم

اخه تصویرو نگا😅🥲🤣

عکسهه😂😂😂

سوال های مرتبط