۶ پاسخ

بنظر مت گشنگی نشاته ی پریوده💔 منم هرماع ک میخوام پریود بشم همش گشنم میشه ولی توی س بارداری قبلا وقتی شک میکردم ک باردارم کلا بی اشتها میشدم دبکه می دونستم پریودی در کار نیست

منم خیلی ضعف میکنم وگشنم میشه منی ک اگ ۲۴ ساعتم چیزی نمیخوردم برام مهم نبود ولی الان یخچال وهر روز خالی میکنم

والا من خوش خوراک بودم.
ولی الان انگار از اتیوپی. فرار کردم. غذا میبینم غش و ضعف میرم واسش

منم پنج روز به موعده 🥲

من من🫠

چرا 😮‍💨🫤😂🍫

سوال های مرتبط